• شنبه ١٨ آذر ١٤٠٢-١٠:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٦٥
شمس‌احسان خبر داد:

اختصاص 4 مجموعه ورزشی در سطح تهران ویژه معلولان و جانبازان

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران از اختصاص4 مجموعه ورزشی ویژه معلولان و جانبازان در شهر تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، زهرا شمس‌احسان، عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در مراسم اختتامیه مسابقات پاراقهرمانی آقایان و بانوان شهر تهران ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار داشت: از تلاش و پشت‌کار بی‌وقفه شما در پرداختن به فعالیت‌های ورزشی تشکر می‎کنم؛ همچنین بر خود لازم می‌دانم از پدران و مادران شما که با اراده‌ای خستگی ناپذیر شما را همراهی می‌کنند؛  تشکر کنم. 
شمس‌احسان با بیان اینکه نباید بین ورزشکاران با شرایط مختلف تفاوت قائل شویم و در برنامه‌ریزی‌هایی که برای توسعه ورزش همگانی انجام می‌دهیم، به همه اقشار جامعه توجه داشته باشیم؛ گفت: این همت بلندی که شما در زمینه پرداختن به فعالیت‌های ورزشی و شرکت در مسابقات از خود نشان دادید؛ وظیفه و مسئولیت بنده و همکارانم در شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران را دو چندان کرده و می بایست همه تلاشمان را به کار ببندیم که افرادی که دارای نیازهای ویژه هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند را مورد توجه قرار دهیم.
عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با بیان باید نگاه ویژه‌ای به ورزش سالمندان، جانبازان، معلولان و بیماران خاص داشته باشیم؛ خاطرنشان کرد: انجام فعالیت ورزشی هر چند برای افراد سالم ضروری است برای این قبیل افراد واجب است و ضامن سلامتی، بهروزی و توان افزایی آنان است.
وی با تأکید بر اینکه از ابتدای شروع به‌کار دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، توجه ویژه‌ای به ورزش جانبازان، معلولین و بیماران خاص شده است؛ اظهار داشت: در سال جاری، مبلغ 15 میلیارد تومان برای ورزش جانبازان و معلولین اختصاص یافته است. همچنین تخفیف‌های بسیار مناسبی نیز برای معلولان در نظر گرفته شده که بتوانند با هزینه های بسیار پایین و حتی رایگان از خدمات ورزشی مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش سازمان ورزش استفاده کنند.
شمس‌احسان با بیان اینکه چهار مجموعه ورزشی باغ گلستان، شهید باکری، اسکندرلو و ایثار که از مجموعه‌های تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران هستند به ورزشکاران جانباز و معلول اختصاص یافته است؛ گفت: سازمان ورزش می‌بایست در اسرع وقت نسبت به مناسب سازی کامل و تجهیز آنها متناسب با ویژگی های جسمی و حرکتی این عزیزان اقدام کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: